onsdag 27. juni 2012

syriner

Definitivt en av favoritt-sommer-duftene!


Potteskjuleren fra Ikea har blitt brukt til så mangt.

En puttet jeg en stor bit cellofan i, la masse julekaker oppi, tok sammen cellofanen og knøt ei fin sløyfe. Fin adventsgave:)

Den kan brukes til lysestake og:) Jeg puttet oppi et kubelys, og det skinner så fint, og lager vakre skygger på  veggene.


Nå brukes den som vase. 

Skal se den får prøve seg som potteskjuler og!

Tusen takk for mange godord om jobbsøknaden min :) Varmer langt inn i hjerterota!
god onsdag til dere!

5 kommentarer:

Joni (pigesind) sa...

Åå, ja syrinduften er herlig! Minner meg så veldig om barndomsferiene hos besteforeldrene mine. De hadde en hage med massevis av syriner:-)

Artig med flerbrukspotteskjuler;-)

Og hurra-hurra! Får endelig kommentert hos deg, igjen! Er flere jeg ikke bestandig får kommentert hos:-( Uten at jeg skjønner hvorfor... Må bare uansett si at det var utrolig trivelig å få en liten kommentar fra deg da jeg var borte fra bloggland så lenge. Varmet så veldig♥

Fin dag til deg, kjære Kristin!

PrinsessaPåErta sa...

Helt enig! Syrin er bare heelt nydelig! Min favoritt!

Fortsatt god sommer til deg, klem!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Syrinen er veldig flott, ja! Lukta er god, men blir for sterk inne, synest eg:) Min syrin er allereie avblomstra.
Fortsatt fin veke til deg!

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar :-) ! Vi og skal til Fosen! Tenkte å ta en tur til Stokkøya! Når jeg sier det til folk så lurer de, hva er det å se der da!? Litt tragisk at vi ikke besøker de herlige plasser vi har rundt oss, så vi skal være rundt omkring i nærheten vi også. Ha en god natt :-) klem fra Anita

Anna Sofia sa...

åh kreativa fina du! och det där kortet känner jag igen ju.. mitt gamla bokmärke.. va söt du är! dement eller inte,den där tanten hade rätt hon!