mandag 24. oktober 2011

Kanelstua

er en liten übertrivelig café i retrostil i Levanger. Litt for langt for meg å dra dit for en formiddagslunsj desverre, men for konsert med min kjære barndomsvenninne og forlover, blir det aldri for langt å reise! 

Ingrid og Marte, I love U! 
Takk for en nydelig konsert, og den deilige stemningen dere skapte! Dette kommer jeg til å leve lenge på! 

Kanelsnurrene på Kanelstua var deeeilige, og de er verdt turen dit! Sjekk ut Kanelstuas blogg !  mange bilder av herlig interiør retrostyle! Og fristende bakverk!

3 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

SÅ heldig du var som fekk vere på konserten!
Altså, det ser ut til at vi har felles kjente :) Eg gjekk med Marte og Ingrid på musikklinja på BiG. Herlege jenter, og synge kan dei verkeleg! Å, som eg blei misunneleg no...Stas å ha felles kjente!!

:) Camilla

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Takk for koselige ord inne hos mæi:)
SÅ ut som en kjæmpekoselig kafe, kunne godt tenkt mæi å tadd turen innom der en gang.. men blir nok alt for langt for mæi,
Koselig med konsert fra ei venninne da:)
Kos dæi i kveld.

Randi sa...

Den hylla med koppene var utrolig sjarmerende!! Sikkert fin konsert og!! :D