onsdag 17. august 2011

fine kusiner!

Søteste Sara er en av mine vakre kusiner! I sommer var vi på besøk hos de, og jeg må bare vise dere den 13årige dekoratørspirens jenterom:)
Veggene i panel er malt dus grønne, og på den ene veggen henger brudepikekjolen hun brukte i mitt og husbondens bryllup. I et hjørne står en gammel kommode, malt hvit. Den, og den gamle stolen ved senga er nok møbler som har tilhørt gården i mange generasjoner. Oppå en gammel krakk ved senga ligger interiørblader... Dette er nok ei tøtte som er oppriktig interessert i å ha det vakkert rundt seg! Putetrekkene er nydelige med broderte detaljer, og stammer også fra gårdens eldre generasjoner. Sara har gått på skattejakt oppe på kvisten og funnet et stilig retrospeil, som henger på rommet hennes, og inni det sitter Sara på sengen sin:)
Det er mye historie i både møblene og i veggene her, og det er så artig at Sara har satt seg litt inn i hvor tingene kommer fra og hvem som har brukt de.
Jeg må bare legge ved et bilde av kusinene mine, som var så snille og stilte som brudepiker i bryllupet vårt! Er de ikke nydelige???

Sara (1. fra venstre) og lillesøstra Maja, (3. fra venstre) har vært her på mineferie i et par dager , og vi har kosa oss med brownies, kakao og brødskive med nugatti:D Vi har shoppet og vi har hobbyleret:) Vi har bakt cupcakes, og jentene har hatt spa med ansiktsmasker og manikyr. Vi kanj å kos oss!

3 kommentarer:

IC.B sa...

Herlig!!! ♥

Bondekona sa...

Så deilig!

Veronica sa...

Koselig jenterom og fint bilde av søte brudepiker og brudepar.
klem