torsdag 14. juli 2011

hilsen fra

Stockholm! Ja, det er her vi har vært mens forhåndsinnstilte innlegg har tikket inn på bloggen min. (Det måtte jo testet ut). Og dere, jeg må bare takke for alle kommentarer og gode ord jeg har fått mens jeg har feriert! Dere er så gode!!! Og jeg blir så glad!
queen Eline på junibacken

Nå vender vi straks nesa mot moderlandet, men først har min svenske søster Anna forbarmet seg over en stakkars turist, og bestilt Harry Potter-biletter til oss! Jeg grue-gleder meg! Lider av Post-Potterdepresjon...

Jo da, så det er greit at jeg har vært opptatt av andre ting enn å tenke på Harry. Djurgården, Junibacken, Sol, Sol, Sol og shopping! Og har jeg ikke lagt på med flere kilo denne uka så vet ikke jeg! Svigermormor varter opp med treretters til middag, hjemmelaget karbonader og roasbiff til lunsj, egg og bacon til frokost... Ja, dere skjønner:)

Håper dere har en god sommer! Det har vi!

Og i dag flagges det i Sverige! Krompan har bursdag:)

2 kommentarer:

IC.B sa...

Herlige familie!!! Fortsett å nyte

Anonym sa...

Hei Kristin :-)!! Så kjempekoselig å få melding fra deg, superarti å høre at du bodde her på Melhus. Du har en fantastisk blogg og jeg har tittet lenge, liker mye mye!! Har lagt meg som følger. Jeg bor i Åkervegen. Gleder meg å høre fra deg. Ha en fortsatt fin ferie :-) Mvh Anita