mandag 4. juli 2011

Bomull

I hodet... I dag er jeg grinete. Selv om jeg har hatt en herlig og flott helg, (den får et par egne innlegg), våknet jeg og kjente at jeg var skikkelig sur. Kaktus i halsen og bomull i hodet, rennende nese... Jeg har fått 'ha-ha-du-trodde-du-kunne-gå-ut-uten-jakke-du'-forkjølelsen. Og jeg og Olai som skulle på bloggelunsj hos Barbro i dag! Awwrrg!
Prøver å gjøre meg selv glad igjen ved å se på noe stilig retrosengetøy jeg fikk før helga. Ei god dame som jeg er så glad i ringte og lurte på om jeg ville ha noe 70-talls-sengetøy, og det ville jeg selvfølgelig! Men gjett om jeg gjorde store øyne da jeg så den bunken med sengesett hun hadde med seg! Se her da!
...Jeg kommer ikke til å få brukt alt sammen, så jeg lurer på å gi bort noe her i blogglandia? Men er dere da interessert i å få hele sengesett? halve? Eller skal jeg dele de opp mer?

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, jeg kjøper gjerne et helt trekk av hver om du vil. Ta kontakt med meg på min mail om du er interessert i å selge ett av hver. Håper du blir frisk snart da...så trist å være syk på sommeren...min mailadr er:
ni-ma-as@online.no
God bedring, klem Wilhelmine

Unknown sa...

Uff da, ikkje kjekt å få den der sjuka der, nei.. og kvifor slår den alltid til om sommaren når det eigentleg skal vere varmt og fint, men så er det ikkje det likevel, men så går vi uansett rundt utan tilstrekkjeleg mengde klede FORDI det jo trass alt er sommar??
Du har lov til å vere litt lei deg då, eg forstår deg godt :)
Men du må til gjengjeld vere ekstatisk og superglad for dei fantastisk flotte retrostoffa! I LOVE :) Du må gjerne dele av dei fantastiske godene, om du vil, og eg tek gladeleg imot ;)
Ha ein fin dag, og riktig god betring! :)

Unknown sa...

Åå, så flott at den vesle nyheita mi fekk deg i betre humør! :) :)
Forma er verkeleg heilt fantastisk! Har berre vore litegranne kvalm, og kan ikkje samanliknast med første gongen. Er i veke 12 no, så har berre såvidt fått litt kul på magen, håpar den snart veks meir! :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så heldig du var, då! Eg tek gjerne imot litt retrostoff, men du skal sjølvsagt få eit eller anna i retur:)
God bedring!

gult hus i svingen sa...

Kjære Kristin, for en lykke:) Jeg kjøper eller bytter altså mer enn gjerne:) har dilla vettu:)
Savna deg hos Barbro idag, det var såååå trivelig:)
Send meg mail da pliiiis:)
trinegatbroadpark.no:)

Klem Trine:)

Bondekona sa...

Så kjipt, da.
God bedring!

Forstår at den bunka med retrolykke gjorde deg litt mer glad og fornøyd.
Håper du blir bedre kjapt!

Håper du lodder ut litt, og at jeg har vinnerlykke...

Barbros lille verden sa...

Kriiiiistiiiiin! Savna deg sånn i dag altså :( Men jeg lover at vi skal ta det igjen!
Massemassemassegodbedringklem fra Barbro

Marianne sa...

Kristin!!
Jeg trodde også at jeg kunne gå uten jakke, og har endt opp med samme syka! kjipe greier!!
Herlig sengtøy! Har noen lignende som jeg reddet en gang det var opprydning i heimen.

Ønsker dere en herlig sommer!! :) Når sees vi??? SAVN!