tirsdag 28. juni 2011

helgens fristelser

Nå har jeg lest et helt lass med 'some sparkling' bloggeinnlegg fra dere glitrende damer som var på glansdagen i helgen! To motiver som gikk igjen på bildene fra dagen, var den gedigne lysekrona og de nydelige cupcakesene. Lysekrone har jeg ei, men cupcakes ble det da hjemme hos oss også:)

Jeg tester ut noen oppskrifter til barndåpen. Dette er gulrotmuffins:) Og snille Eline, som alltid skal 'hjælpe dei mamma!' lagde sin egen vri på muffinsen; Sammalt hvete, noen gresskarkjerner, litt vann, en dæsj zalo, og litt kanel + tre biter gulrot, og vips så hadde hun baket gulrotsuppeslott! jeg kan ikke garantere for smaken.
Nå sover lillebror, som har verdens fineste smil btw, og jeg skal ha kvalitetstid med symaskina. Vimpelrekker til barndåpen må vi jo ha! Var på Stoff og Stil og valget falt på disse stoffene tilslutt. Håper det blir fint:)

6 kommentarer:

Mitt lille hode! sa...

Driver selv med dåpsplanlegging. Spennende å se hva andre planlegger! Jeg tenke jeg skulle blogge, i nærmeste framtid, forslag til bordkort:) Ha en fin dag! :)

Guri sa...

Dette lover bra for barnedåpen synes nå jeg da :)
Gleder meg til å se bilder fra den store dagen :)

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Søt liten kokk!!
De stoffene var kjempe fine - gleder meg til å se bilder fra den store dagen. Lille gutt er jo bare helskjønn!!

klem Carina

May-Helen sa...

Jeg vet ikke heelt om jeg ville satset på Eline sin oppskrift til dåpen, men din versjon så jo absolutt gode ut. ;)

Ha en fin dag.

Klem May-Helen

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine stoff og fargar du valgte til vimplane dine:)

Bondekona sa...

Mmmmmm...!
Og vimpelrekkene kommer til å bli nydelige! Fint fargevalg.
;)