fredag 27. mai 2011

treg trønder!

kjære nygifte(!) Hekkan Hekkel, straks fru(!) Mor Nord, og godt gifte(!) Supersnella! Det kommer pakke i posten asså! Jeg har ikke glemt! Er bare treg. De vant forøvrig vekttippekonkurranse, linkepremie og navneforslagskonkurranse for en god stund siden:)
I vinter kjøpte jeg en pakke med disse dekorpapirene. Planen var å lage album fra bryllupet vårt. Dessuten var jeg visst litt for ambisiøs da jeg startet på Elines (scrappe)barnealbum... Det siste sirlig innlimte bildet er fra den tiden tuppemor sov 2 dupper om dagen, spiste grøt og krabbet rundt og rev ned alt hun fikk tak i. Nå venter et helt berg med bilder på å bli limt inn, skrevet om, og dekorert.

Inntil jeg får 'lage-album-ånden over meg' brukes dekorpapiret til andre, ikke så arbeidssomme prosjekter. Kort for eksempel:)

8 kommentarer:

sa...

Hei!

Fått litt dilla på scrapping selv. Jeg har et album og masse fine ark og pynt samt en sommerfulg puncher. Jeg skulle starte med å lage album for eldstejenta vår, men som deg har jeg brukt mange av arkene til koselige kort :O) MEN, jeg skal lage et hyggelig album for det er så koselig å ha når de blir større :O)

Ønsker deg en god helg!

Carinaklem

Jenny - supersnella sa...

Du, det må du aldri i verden tenke på. Jeg sa jo at du ikke måtte stresse :)

Og du - hvis du får denne herre lage-album-ånden. Kan ikke du sende litt til meg også? For jeg sliter.. for å si det sånn :) Digitale kameraer er noe tull!

Fine kort du har laget! Håper du koser deg hjemme.

God helg til deg og dine :)
klem

Unknown sa...

Knuseklem fra ein treg vestlending ♥ ♥ ♥

E ikkje det litt lov egentlig?
Den som vente på nåke godt vettu... ;o)
Livet skjer :o)
Prøve eg å overbevise meg sjøl om jaffal...

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kan du ikkje lage ♥? Vel, eg har nesten nettopp lært det sjølv (av Bondekona), og som du ser så brukar eg ♥ i hytt og vær no...
Veit iallfall såpass at tastaturet må vere forholdsvis nytt, og ha eit felt med tal-tastar til høgre. For å lage eit ♥ trykker eg Alt og tal-tasten med 3 på.
Eg kan også lage ♦♣♠☺☻. Er jo ingen ekspert akkurat, men håpar du får det til på denne måten:)
Sonja ♥

Barbros lille verden sa...

Så masse kule papirer!
men du, møtes en dag da?
Har sååå lyst til å hilse på skjønne Olai!
Klem fra Barbro

Whitebite sa...

jajaja,hvorfor ikke?
;o))

Unknown sa...

Og i dag fekk eg den kjempefine pakken i posten, rett etter bryllaupsreisa vår på deilige Rhodos - TUSEN TAKK :) Skye er kjempesøt, og Malin vil nok leike med den etterkvart, men i dag var det det superfine perlehjartet som fall heilt i smak - men det er ikkje fullt så hjarteforma lenger ;)
Kjempefint kort òg du hadde laga, du er så kreativ, Kristin! :)
Stor klem

Knøttehuset sa...

Hvordan lage sommerfugler? Sååå fine. Finnes der en oppskrift?