tirsdag 19. april 2011

Kan vs. kan ikke.

Tusen takk for hæl-tips! Og gode lykke ønskninger:) Glad for å høre at det ikke er bare jeg som sliter med hælen! ...Og, ja... jeg må jo vise den fram! Tror den ble litt egenkomponert, og sjarmerende hullete. Nå gjenstår den andre sokken. Jeg konkludere med at strikking er noe jeg ikke kan.

Noen som derimot virkelig kan dette kunststykket er tanten min! I dag fikk Eline pakke i posten, og der lå de søteste dukkeklærne til babydukka hennes! Skjorte med krage, selekjole, et par mamelukker og en genser! Tusen takk tante Torild!

I mårra kommer det tippe-konkuranse og ny gi-bort hos meg!!! Håper dere vil være med på den!

5 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Jeg syns sokken var kjempefin jeg! Men jeg kan heller ikke strikke, så blir kjempeimponert av folk som får til :)

Skjerstad sa...

Du er jo flink og strikke da Kristin ;) Det er praktisk og koselig med tanter som strikker og lærer bort :) Jeg holder på å strikke meg tøva sitteunderlag ( bare en liten lapp til stumpen ;) og når jeg satt der i dag med strikkinga , tenkte jeg på deg og den lua du tøva Hi hi :) Sjarmerende .
Påskeklem fra Janne :)

Unknown sa...

Sokken ble veldig fin :-)
Jeg synes du er kjempeflink. Dette går så det suser :--)¨
Og nå sitter jeg her klar og venter ¨på tippekonkurranse og ny gi-bort
Ha en fin dag, også håper vi sola finner veien i dag
Klem

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
synes du e flink æi. hadde ALDRI klart å strikke en sokk engang.
dukkeklærne som tant di har strikka va jo bare så fine da. Godt å ha nåen som vil strikke for sæi.
Ønske dæi en kjæmpefin dag videre
klæm

Frihet sa...

Fine sokker og nydelig liten kjole!! Jeg strikker ikke sokker i det hele tatt :0 Virker jo umulig med den helen......

God påske!!