tirsdag 8. mars 2011

kjøkken

Dette med realitetsblogging var egentlig ganske artig. Nibs marsutfordring er kjøkken, og da vil jeg jammen meg vise fram mitt! Som jeg leier. Gleder meg til den dagen jeg kan kutte ut L'en i leier. Til den dagen vi kan flytte inn i eget hus, få bedre plass. Bytte ut slitne møbler. Men eget hus eller ei, jeg tror ikke det kommer til å være mere ryddig og rent i et eiet hus enn i en leid sokkel.

Så hold dere fast, det er ikke noe pent syn. Men slik så det ut på kjøkkenet vårt inntil før jul:) Det funka fint!
 Etter å ha pusset opp et heltrekjøkken og lappet det sammen ble det lysere og triveligere her! Og best av alt; vi fikk oppvaskmaskin! Oh, lykke på jord!

4 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

skikkelig trivelig kjøkken, Kristin:) Eget hus blir det med tida vettu og da, da blir det artig med styling, møbelinvestering osv:)
Og vår ,det får du...pronto:)

Klem fra Trine:)

Hildemiho sa...

liker realitetsbloggingen din jeg! og masse herlige detaljer på ditt kjøkken!!
Jeg og vil ha vår!!!
hilde

Bondekona sa...

Jada, realitetsblogging er tingen-velkommen!
Flott kjøkken! :D
Ble litt forandring, og det er faktisk samme størrelse som mitt. Og jeg bor i stort, 3etasjers hus..
Og 6 personer i familien..
Jaja, funker greit.
En vakker får du ditt helt eget hus.
Eller leilighet.
Ha en god dag.
:)

Malu sa...

Kjøkkenet deres ble kjempe koselig.
Sykroken din (under) ser ut som min.
Har samme elegante oppevarings system.

Ha en fin 8 Mars:o)