fredag 25. februar 2011

tar meg tid til troika!

Og alenelunsj på Jordbærpikene etter plasking i bassenget! Deilig!

I går dukket premien min fra Maligima opp, det er en stund siden jeg vant inne jos henne, men å velge blant så mye fint fra eplabutikken hennes er jo ikke lett akkurat! Når jeg endelig fikk bestemt meg ble det dette:
Og i går vant jeg også en 24-timers gi-bort hos Lille Hottentott! Pæren kommer nok i posten snart den og, og vil passe perfekt som rangle til lillegutten:)

Heldige meg:)

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Troika er jo nå offisielt den sunne sjokoladen, bare se her:

http://www.dagbladet.no/2011/02/22/tema/tester/klikk/helse/15528594/

Så kos deg.

Kule gevinster.

Namaste (jeo74) sa...

Heldige deg ja!
Bra valg du foretok der. Skikkelig nyydelige saker.

Og hu Sissel kan hekle ja!


Ha ei strålande helg du og vennen :o)

Lill sa...

Så flott pakken kom frem og at du ble fornøyd med valgene..
ha en flott helg
klem

Lis Rylander Karlsson sa...

Du er vel nok en heldig rad:)
God weekend!

Kh
Lis

Namaste (jeo74) sa...

Holde på med bølgeteppe du og?
Glede meg te å sjå ditt :o)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så heldig du va som fikk sp fin Premie! Herlig
Ønske dæi en fin fin kveld
klæm

VildesVerden sa...

Kjempe fine