søndag 23. januar 2011

det går i guttefarger...

Det er ikke mye rosa i garnkurven min. Ei heller lysegult i stoffhylla. Neste måned ventes en liten gutt i Porsgrunn; i fjor på denne tida var jeg forlover til mammaen hans:) Et tovet vognteppe skal det bli. Heklet og strikket. Det kommer selvfølgelig et bilde når det er ferdig.
på hverdagsbloggen min trenger jeg forresten hjelp av dere. Det gjelder navn på gutten vår! Om du vil slenge inne et forslag eller fler blir jeg superhappy! trykk her for å komme dit.

3 kommentarer:

Skjerstad sa...

Var inne for å se på mammaen, nydelig brudepar :) Gøy at dere får 2 gutter i samme alder .Teppet ser veldig lovende ut !

Ønsker deg en fin uke :)
Klemmer fra Janne

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hærlige farger. Glede mæi til å se teppe ferdig:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Wow lekkert teppe,gleder meg til å se resultatet:)

Klem Linda:)